“Prada Group” atsakās no kažokādām

2019. gada 22. Maijs
Šodien “Prada Group” paziņoja, ka, sākot ar 2020. gada pavasara/vasaras sieviešu kolekciju, atteiksies no kažokādu izmantošanas savā dizainā un produkcijā. Esošās preces tiks pārdotas, kamēr būs pieejamas noliktavā. Sadarbībā ar “Fur Free Alliance” (FFA) – apvienību, kas sevī apvieno vairāk kā 50 dzīvnieku aizstāvības organizācijas no 40 valstīm – “Prada Group” paziņojums turpina pozitīvo dialogu starp luksusa zīmoliem un FFA biedru organizācijām.
 
““Prada Group” apņemas īstenot inovācijas un sociālo atbildību, un mūsu atteikšanās no kažokādām, kas seko pozitīvam dialogam ar FFA, LAV un “The Humane Society of the United States”, ir šīs iesaistīšanās turpinājums,” atzina Miuča Prada. “Koncentrēšanās uz inovatīviem materiāliem kompānijai ļaus atklāt jaunas dizaina robežas, vienlaikus apmierinot pieprasījumu pēc ētiski ražotiem produktiem.”
 
“FFA apsveic “Prada Group” ar atteikšanos no kažokādām,” sacīja Jo Vindings, FFA priekšsēdētājs. ““Prada Goup” ar saviem zīmoliem šobrīd pievienojas augošajam sarakstam ar uzņēmumiem, kas ņem vērā patērētāju attieksmi pret dzīvniekiem.”
 
““Prada Group” lēmums atteikties no kažokādām ir likumsakarīgs un atbilst pieprasījumam no mūsdienīgiem patērētājiem. Cilvēki mūsdienās arvien vairāki izvēlas ilgtspējīgus produktus, kas ražoti respektējot vidi un dzīvniekus,” norāda biedrības “Dzīvnieku brīvība” pārstāve Katrīna Krīgere
 
Brigita Ūle, FFA programmu menedžere, sacīja: ““Prada Group” ir kompānija, kas ātri atteicās no kažokādām, kad izveidojām pozitīvu dialogu aptuveni pirms gada. “Fur Free Retailer” programma iekļauj sevī 1000 uzņēmumus, apliecinot, ka šī globālā kustība strauji attīstās, un ir maz ticams, ka kažokādas kādreiz atgriezīsies kā pieņemama tendence. Šī ir lieliska diena dzīvniekiem!”
 
“PRADA Group”
“Prada Group” ir globāls līderis luksus preču industrijā, pārstāvot tādu zīmolus kā “Prada”, “Miu Miu”, “Church’s” un “Car Shoes”, kas piedāvā somas, ādas izstrādājumus, apavus, apģērbu un aksesuārus. Uzņēmums darbojas arī pārtikas nozarē ar zīmolu “Marchesi 1824”, kā arī briļļu un parfimērijas jomā. Tā produkti tiek tirgoti 70 valstīs 634 tiešajos veikalos, kā arī luksus universālveikalos, franšīzes veikalos un citās tirdzniecības vietās.
 
FFA
Starptautiska apvienība, kas iekļauj sevī vairāk kā 50 dzīvnieku aizstāvības organizācijas, kas strādā kopā, lai izbeigtu dzīvnieku izmantošanu un nogalināšanu kažokādām. FFA pārstāv miljoniem atbalstītāju visā pasaulē.
 
“Fur Free Retailer” programma ir aktīva vairāk kā 30 valstīs, tā ir starptautiska FFA iniciatīva. Tā kļuvusi par nozīmīgāko programmu, kas ir kā tilts starp uzņēmumiem, kas neizmanto kažokādas, un patērētājiem, kas vēlas ētiski ražotas preces. www.furfreealliance.comwww.furfreeretailer.com 
 
 
Preses relīzi sagatavoja biedrība “Dzīvnieku brīvība”
Katrīna Krīgere
Tālrunis: 25154601