BEZSPROSTU KAMPAŅA IZGAISMO NEŽĒLĪGU IZTURĒŠANOS PRET DZĪVNIEKIEM “KFC” PIEGĀDES ĶĒDĒS

19.05.2021

Apvienība “Open Wing Alliance” (OWA) šodien laiž klajā starptautisku bezsprostu kampaņu, lai aicinātu restorānu tīklu “Kentucky Fried Chicken” (KFC), “Pizza Hut”, “Taco Bell”, “WingStreet”, un “The Habit Burger Grill” mātesuzņēmumu “Yum! Brands” atteikties no nežēlīgajiem sprostiem, kuros ieslodzītas dējējvistas uzņēmuma starptautiskajās piegādes ķēdes. Šajā lielajā dzīvnieku labturības kampaņā kopējiem spēkiem apvienojas 77 ietekmīgas dzīvnieku aizsardzības organizācijas no 63 pasaules valstīm, aicinot ātrās ēdināšanas koncernu apņemties pilnībā pāriet uz bezsprostu olām visos tā 50 000 restorānu visā pasaulē.

”Taco Bell”, “Pizza Hut”, un “KFC” ir vieni no lielākajiem ātrās ēdināšanas zīmoliem, un viņu pienākums ir mazināt milzīgās dzīvnieku ciešanas, kas slēpjas viņu restorānu aizkulisēs,” norāda “Open Wing Alliance” direktore Aleksandrija Beka. “Pieņemot šo būtisko lēmumu, viņi var radīt izšķirošas pārmaiņas savas piegādes ķēdes dējējvistu dzīvē un labklājībā.” 


Paraksti petīciju jau tagad: 

Parakstīt!

Meklē vairāk informācijas un iesaisties papildu aktivitātēs:

www.NotYum.com

“Yum! Brands” ar zīmolu “KFC” Baltijas valstīs pārstāv igauņu koncerns “Apollo Group”. Pašlaik “Yum! Brands” ir apņēmušies pāriet uz bezsprostu olu ieguvi tikai pavisam mazā daļā restorānu. Olas un olu izstrādājumi “Yum! Brands” piegādes ķēdē nāk no industriālajām fermām, kurās vistas ir ieslodzītas mazos, netīros sprostos. Parasti tās ir sešas līdz desmit vistas atvilktnes lieluma sprostā. Šie sprosti ir tik mazi un piebāzti, ka vistas nespēj veikt tām dabiskās un instinktīvās darbības. Bieži vistu ķermeņu daļas iesprūst sprostu restēs, izraisot lūzumus, deformācijas un smagus spalvu zudumus.  Dažas pārgurušās vai pakustēties nespējošās vistas līdz nāvei sabradā pārējie sprostos ieslodzītie putni. Bez nevienas dzīvnieku labturības politikas “Yum! Brands” ir līdzvainīgi vardarbībā pret dējējvistām visā pasaulē.

Pieaugot patērētāju pieprasījumam pēc bezsprostu olām, starptautiski uzņēmumi un nozares līderi visā pasaulē atsakās no sprostiem.  Daudzi pasaules lielākie uzņēmumi ir apņēmušies pāriet uz bezsprostu olām, tostarp “Burger King”, “Unilever”, “Nestle”, “Aldi”, “InterContinental Hotels”, “Sodexo”, “Mariott”, “Wyndham”, “Compass Group”, “Shake Shack”, “Famous Brands”,un “Barilla”. Taču “Yum! Brands” joprojām nav pievienojušies šai kustībai, lai uzlabotu pārtikai audzēto dzīvnieku labturību. 

Open Wing Alliance” ir uzsākuši parakstu vākšanu Change.org, un tās aktīvisti vadīs sociālo tīklu un reklāmu kampaņu, kurā sabiedrība varēs iesaistīties vietnē NotYum.com. Tūkstošiem aktīvistu visā pasaulē piedalīsies koordinētos pasākumos, aicinot “Yum! Brands” apņemties pāriet uz bezsprostu olām visos restorānos visā pasaulē.


Paraksti petīciju jau tagad: 

Parakstīt!

Meklē informāciju un iesaisties, apmeklējot www.NotYum.com.

Seko kampaņai un bezsprostu kustībai Twitter: @GlobalCageFree.


Kļūsti par

atbalstītāju

Ikmēneša atbalsts palīdzēs “Dzīvnieku brīvībai” ilgtermiņā strādāt, izcīnot arvien jaunas uzvaras dzīvnieku labā Latvijā.

Jaunumi

Lielākais majonēzes ražotājs Latvijā "Francis" atsakās no sprostiem

Latvijā vispārdotākās majonēzes "Francis" ražotājs – SIA “Balttur-R” – apņēmies pilnībā noslēgt pāreju prom no sprostu olām visā savā produkcijā līdz 2027. gada 1. janvārim.

Izaicinājuma "Neapēd zemeslodi 2024" rezultāti

Šogad rekordliels skaits jeb vairāk kā 13 000 cilvēku janvāri uzsāka ar apņemšanos ēst mazāk dzīvnieku produktu, tos aizstājot ar augu produktiem izaicinājuma “Neapēd zemeslodi” ietvaros.

Meklējam brīvprātīgos sociālo tīklu moderatorus

"Dzīvnieku brīvība" meklē atbildīgus un ambiciozus cilvēkus, kuri vēlas ar savu darbu sasniegt vislabākos rezultātus dzīvnieku labā.

Literatūras žurnāls “Strāva” izziņo labdarības dzejas tālruni par dzīvnieku tēmu

Izsludināta labdarības akcija, kuras ietvaros līdz 31. augustam iespējams klausīties dzejas lasījumus pa telefonu, vienlaikus ziedojot "Dzīvnieku brīvības" darbam.

Uzņēmums "Food Union" noslēdzis pāreju prom no sprostos dētām olām

Latvijā vadošais piena pārstrādes un saldējuma ražotājs “Food Union” ciešā sadarbībā ar piegādātājiem spējis pāriet no sprostos dētu olu uz kūtī dētu olu izmantošanu pankūku ražošanā.

Noskaidroti gardākie aizvadītā gada jaunie augu valsts produkti

Sabiedrības balsojumā noskaidroti labākie aizvadītā gada vegāniskie produkti. Laureātu vidū ir tādi uzņēmumi kā Lidl, Atlantika, Alpro, Avenei, Orkla u.c.

Vecrīgā ar virtuālās realitātes palīdzību izglītos par dzīvnieku aizsardzību

17. un 18. jūnijā Vecrīgā, Doma laukumā, notiks īpaša izstāde "Par dzīvniekiem – Eirotūre 2024", kas veltīta dzīvnieku aizsardzībai un ierīkota speciāli piemērotā kravas automašīnā.